De internationale ondernemingsgroep en tevens familiebedrijf Weidmüller beschikt over 6 fabrieken, 31 verkoopkantoren en 60 vertegenwoordigingen met circa 4900 medewerkers over de hele wereld.Onze medewerkers en hun vakbekwaamheid zijn onze kracht. We zijn een goed team, we ondersteunen elkaar en zijn er voor elkaar. Net als in een goed sportteam. Cohesie en het bereiken van het beste samen is uiterst belangrijk voor ons. Omdat we alleen sterk zijn als we allemaal dezelfde kant op gaan. Onze medewerkers zijn de grootste troef van ons bedrijf.
Een enthousiaste en proactieve Customer Service Medewerker die een hectische dag als uitdaging ziet! Kun jij snel schakelen en overzicht houden? Ben je servicegericht en zet je altijd een stap extra voor de klant? Maar vind jij het ook belangrijk om jezelf te blijven ontwikkelen? Dan is deze afwisselende baan iets voor jou!
Wanneer je bij ons komt werken krijg je een uitdagende baan in een stimulerende werkomgeving. Naast een prima salaris bieden wij uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 20 + 12 verlofdagen en een variabele beloning. Wij bieden veel vrijheid en zelfstandigheid en volop opleidings- en doorgroeimogelijkheden door middel van coaching, SAP SuccesFactors en onze Weidmüller Academy. Tot slot bieden wij de mogelijkheid tot een thuiswerkdag en ook niet geheel onbelangrijk: heel leuke bedrijfsuitjes!
Kom jij onze afdeling Customer Service versterken als 'Customer Service Medewerker'?
Mail dan jouw sollicitatiebrief met cv en motivatie naar:
We spreken je graag binnenkort!
Jouw gegevens zullen uiterst discreet en volgens de GDPR richtlijnen worden behandeld
Acquisitie op deze vacature wordt niet op prijs gesteld