Heeft u technische ondersteuning nodig voor ons automatiserings- en IIoT-portfolio zoals besturingen, I/O-systemen, touch panels, meet- en monitoringsystemen en de bijbehorende softwareoplossingen van Weidmüller?
Dan bent u op de goede weg!
Vanaf nu biedt onze nieuwe AI-ondersteunde chatbot voor u-mation-producten u een snelle manier om het gepaste antwoord op uw vraag te krijgen.
Het Support Center is het enige, wereldwijd consistente en intuïtieve contactpunt voor alle typen technische vragen gedurende de levenscyclus van het product.
Het biedt toegang tot volledige productondersteuning via een uitgebreide zoekfunctie voor downloads, videotutorials, FAQ's, technische catalogi van alle producten, beveiligingsberichten, technische compendia en toepassingsnotities,
Het is ook mogelijk om een technische serviceaanvraag aan te maken in het Support Center en de huidige status op elk moment te controleren.
Het antwoord is altijd maar een klik van je verwijderd en als je niet kunt vinden wat je nodig hebt, neem dan persoonlijk contact met ons op.
Eén centraal ondersteuningspunt, waar alle relevante informatie beschikbaar is
Biedt filterfuncties voor verschillende soorten informatie en producten
Stel op elk moment vragen over u-mation-producten aan onze AI-Chatbot en krijg direct antwoord
Gebruiksaanwijzingen, video tutorials, sjablonen en voorbeelden, gebruikersdocumentatie, technische gegevens, ...
Directe toegang tot je persoonlijke technische contactpersoon in je land
Doe een serviceaanvraag voor snelle technische hulp en controleer de actuele status en de aangeboden oplossing
Interessante onderwerpen uit de wereld van Industrial Connectivity. Ervaar interessante onderwerpen uit de wereld van Industrial Connectivity in ons trainingscentrum of via live stream in je kantoor
Na het vertrek van het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie op 31 januari 2020 werd het nieuwe UKCA-merk een belangrijk onderwerp.
De bijgevoegde download helpt u vertrouwd te maken met de verwerking van de UKCA-identificatie.