Technische ondersteuning

We bieden snelle en intuïtieve ondersteuning door een uitgebreide zoekfunctie in ons Support Center voor alle Weidmüller producten en onze AI-ondersteunde Chatbot beantwoordt uw vragen over onze u-mation producten.

Technische ondersteuning

De nieuwe AI-Chatbot – Nu beschikbaar in het Support Center

Chat met mij over u-mation Productinnovatie

Heeft u technische ondersteuning nodig voor ons automatiserings- en IIoT-portfolio zoals besturingen, I/O-systemen, touch panels, meet- en monitoringsystemen en de bijbehorende softwareoplossingen van Weidmüller?

Dan bent u op de goede weg!

Vanaf nu biedt onze nieuwe AI-ondersteunde chatbot voor u-mation-producten u een snelle manier om het gepaste antwoord op uw vraag te krijgen.

Probeer het gewoon!

Support Center - Vind het antwoord met slechts een klik

Het Support Center is het enige, wereldwijd consistente en intuïtieve contactpunt voor alle typen technische vragen gedurende de levenscyclus van het product.

Het biedt toegang tot volledige productondersteuning via een uitgebreide zoekfunctie voor downloads, videotutorials, FAQ's, technische catalogi van alle producten, beveiligingsberichten, technische compendia en toepassingsnotities,

Het is ook mogelijk om een technische serviceaanvraag aan te maken in het Support Center en de huidige status op elk moment te controleren.

Het antwoord is altijd maar een klik van je verwijderd en als je niet kunt vinden wat je nodig hebt, neem dan persoonlijk contact met ons op.

Alles in één oogopslag:

Alles in één oogopslag:

Eén centraal ondersteuningspunt, waar alle relevante informatie beschikbaar is

Krachtige zoekfunctie

Krachtige zoekfunctie

Biedt filterfuncties voor verschillende soorten informatie en producten

Ondersteuning via AI-Chatbot

Ondersteuning via AI-Chatbot

Stel op elk moment vragen over u-mation-producten aan onze AI-Chatbot en krijg direct antwoord

Meer dan 40.000 downloads

Meer dan 40.000 downloads

Gebruiksaanwijzingen, video tutorials, sjablonen en voorbeelden, gebruikersdocumentatie, technische gegevens, ...

Persoonlijk contact

Persoonlijk contact

Directe toegang tot je persoonlijke technische contactpersoon in je land

Snelle hulp bij je serviceaanvraag

Snelle hulp bij je serviceaanvraag

Doe een serviceaanvraag voor snelle technische hulp en controleer de actuele status en de aangeboden oplossing

Verdere technische ondersteuning

Trainingscursussen en webinars

Interessante onderwerpen uit de wereld van Industrial Connectivity. Ervaar interessante onderwerpen uit de wereld van Industrial Connectivity in ons trainingscentrum of via live stream in je kantoor

UKCA-identificatie

Na het vertrek van het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie op 31 januari 2020 werd het nieuwe UKCA-merk een belangrijk onderwerp.

De bijgevoegde download helpt u vertrouwd te maken met de verwerking van de UKCA-identificatie.