Medewerker Customer Service (M/V)

Medewerker Customer Service (M/V)

Wij zijn Weidmüller

Als ervaren experts ondersteunen wij onze klanten en partners over de hele wereld met producten, oplossingen en services in de industriële omgeving van stroom, signaal en data. De internationale ondernemingsgroep en tevens familiebedrijf Weidmüller beschikt over 6 fabrieken, 31 verkoopkantoren en 60 vertegenwoordigingen met ca. 4900 medewerkers over de hele wereld.

Onze medewerkers en hun vakbekwaamheid zijn onze kracht. We zijn een goed ingeoefend team, we ondersteunen elkaar en zijn er voor elkaar. Net als in een goed sportteam. Cohesie en het bereiken van het beste samen is uiterst belangrijk voor ons. Omdat we alleen sterk zijn als we allemaal dezelfde kant op gaan. Onze medewerkers zijn de grootste troef van ons bedrijf.

Voor ons verkoopkantoor in Nossegem zoeken wij:

Een enthousiaste en proactieve Customer Service Medewerker die een hectische dag als uitdaging ziet! Kun jij snel schakelen en overzicht houden? Ben je servicegericht en zet je altijd een stap extra voor de klant? Maar vind jij het ook belangrijk om jezelf te blijven ontwikkelen? Dan is deze afwisselende baan iets voor jou!

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Telefoon- en mail contact met klanten onderhouden m.b.t. orders, prijs & levertijd, en logistieke zaken
  • Order entry
  • Opstellen prijs & levertijd bevestigingen en deze per brief/mail aan klant sturen
  • Afstemming met Teamleader Customer Service over afwijkende zaken
  • Stimuleren van een groei van de afzet/ omzet (cross selling)
  • Klantcontacten registreren in CRM systeem
  • Actief ondersteunen van mailingacties
  • Logistieke reclamaties invoeren en opvolgen
  • Product samples verzorgen
  • Verantwoordelijk voor communicatie met de afdeling Sales Support in Duitsland en andere leveranciers
  • Office supplies bestellen + attenties voor de verjaardagen
  • Verdere voorkomende office werkzaamheden oppakken

Functie-eisen


  • HTO (hoger technisch onderwijs) werk- en denk niveau of vergelijkbaar met aantoonbare relevante werkervaring
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid in de Nederlandse, Engelse en Franse taal
  • Ervaring met Microsoft Office pakket, ERP en CRM software

Wat bieden wij:

Wanneer je bij ons komt werken krijg je een uitdagende baan in een stimulerende werkomgeving. Naast een prima salaris bieden wij uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:

  • 20 + 12 verlofdagen
  • Variabele beloning + 13de maand
  • Wij bieden veel vrijheid en zelfstandigheid en volop opleidings- en doorgroeimogelijkheden door middel van coaching en SAP SuccesFactors
  • Max. twee thuiswerkdagen met vergoeding
  • Heel leuke bedrijfsuitjes + een jaarlijks kerstfeest

Interesse?

Kom jij onze afdeling Customer Service versterken als ‘Medewerker Customer Service‘?

Mail dan jouw sollicitatiebrief met cv en motivatie naar:

Sheila.bezuur@weidmueller.com

Jouw gegevens zullen uiterst discreet en volgens de GDPR richtlijnen worden behandeld

We spreken je graag binnenkort!