Dr. Carsten Thiel von Herff - Ombudsman van de Weidmüller Group

Naast de interne contactpersonen (zoals Group Compliance), is de Ombudsman een andere manier om vertrouwelijk klachten, onrechtmatig gedrag en schending van interne regels te melden bij Weidmüller of in verband met de zakelijke activiteiten van Weidmüller. Het doel is om schade aan medewerkers, zakenpartners en Weidmüller zelf te voorkomen.

Actieve of voormalige werknemers van Weidmüller evenals zakenpartners kunnen contact opnemen met de externe Ombudsman met hints (anoniem indien gewenst).

Het gebruik van de Ombudsman is gratis voor de melder. Voor meer informatie, hoe je een klacht kunt indienen en hoe deze wordt afgehandeld, verwijzen wij je naar de volgende FAQ.

Dr. Carsten Thiel von Herff, LL.M.

Contactgegevens:

Loebellstraße 4
D - 33602 Bielefeld

Telefoon: +49 (0)521 / 55 7 333 0
Mobiel: +49 (0)151 / 58 2 303 21

Email: ombudsman@thielvonherff.com
Reporting platform:https://report-tvh.com/
Homepage:https://www.thielvonherff.de/

Download het reglement

FAQ over de Ombudsman (vertrouwensadvocaat)